Perbandingan Antivirus



 Perbandingan BitDefender Antivirus Plus dengan Antivirus lain


Hasil carian imej untuk all antivirus logos

Pretasi
- Perisian Antivirus yang terbaik bukan sahaja boleh mengesan malware malah boleh mengesan lebih lagi virus-virus yang berbahaya.Ujian pretasi bertujuan untuk memudahkan pengguna mengetahui tahap pretasi antivirus yang terbaik pada masa kini. Toptenriviews adalah satu website yang menjalankan ujian terhadap sesetengah antivirus.Daripada website http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/ kami mndapatkan perbandingan dari segi tahap pretasi diantara antivirus Bitdefender Antivirus  Plus (9.73), Kapersky antivirus (10.00) McAfee Antivirus Plu(9.73) dan Norton Security (8.90).


Ciri-Ciri
- Mana-mana produk antivirus akan melindungi komputer pengguna daripada virus phishing, flags threats in email,instant messages dan sekirannya pengguna memasukan thumb drive antivirus akan mengescan secara automatik. Daripada website http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/  kami mendapatkan perbandingan dari segi ciri-ciri diantara antivirus Bitdefender Antivirus  Plus (9.75),Kapersky antivirus (9.75) McAfee Antivirus Plus (9.63) dan Norton Security (10.00).


Khidmat Sokongan
- Setelah mengetahui perisian antivirus yang terbaik dari segi pretasi dan ciri-cirinya.Pengguna juga perlu mengetahui tentang sokongan yang diberikan melaui emel mahupun telefon.Daripada website http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/  kami mendapatkan perbandingan dari segi pertolongan dan sokongan diantara antivirus Bitdefender Antivirus  Plus (9.75), Kapersky antivirus (7.50) McAfee Antivirus Plus (9.50) dan Norton Security (10.00).


Tahap keseluruhan
- Tahap keseluruhan menrangkumi dari segi pretasi,ciri-ciri,pertolangan dan sokongan iaitu Bitdefender Antivirus  Plus (9.73), Kapersky antivirus (9.70) McAfee Antivirus Plus (9.68) dan Norton Security (9.23).

Top 10 Antivirus 2015

Latest
Previous
Next Post »